Kiedy Ty zastanawiasz się czy siła reklamy online może pomóc i Twojemu biznesowi w czasach pandemii, my przychodzimy z liczbami. Reklama online jest świetnym narzędziem, z którego korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Pokazują to między innymi wydatki reklamodawców na komunikację cyfrową. W drugim kwartale 2021 roku wzrosły one o 340 mln zł w porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego, co przełożyło się na indeks wzrostu na poziomie 28%. Dzięki temu w całym pierwszym półroczu nakłady na reklamę online osiągnęły wartość UWAGA prawie 3 mld zł.Już pierwszy kwartał roku 2021 przyniósł wysoki indeks wzrostu na poziomie 17%, jednak między kwietniem, a czerwcem tempo rozwojowe jeszcze bardziej podskoczyło (o prawie 12 p.p.), do poziomu 28%. Dzięki temu w całym półroczu b.r. wartość reklamy online osiągnęła rekordowe 2,9 mld zł. To ponad pół miliarda więcej niż rok wcześniej (+22,6%). Wynik jest imponujący… i skłania do refleksji.
Źródło: https://www.iab.org. pl/baza-wiedzy/iab-polska-pwc- adex-2021q2-reklama-online-prawie-30-w-gore-w-drugim-kwartale-2021/