REKLAMA DISPLAYOWA

Wielu klientów zadaje nam pytanie: Jakie są zalety reklamy graficznej? Poniżej znajdziecie odpowiedź!


Reklama graficzna, lub też displayowa jest coraz chętniej wybieraną formą, dzięki wielu plusom, które posiada. Mimo sporej konkurencji ze strony reklamy w wyszukiwarkach czy reklamy w social media, jest ona bardzo konkurencyjna oraz wydajna. Wymieńmy kilka najważniejszych atutów reklamy graficznej:
1) Różnorodność form reklamowych. Jest ich naprawdę sporo, co pozwala z łatwością dopasować formę reklamy graficznej do konkretnego serwisu internetowego.
2) Możliwość zastosowania różnych form targetowania. Reklama display może być wykorzystana przy targetowaniu behawioralnym, kontekstowym, geotargetowaniu itp. Przy każdym sprawdza się bardzo dobrze.
3) Różnorodność modeli rozliczeń za reklamę displayową – w zależności od rodzaju kampanii może to być model CPM (płacenia za wyświetlenie), CPC (płacenia za kliknięcie) czy CPA (płacenia za podjęcie akcji przez użytkownika).
4) Różne zastosowanie – reklama displayowa znajduje zastosowanie zarówno w kampaniach sprzedażowych, jak i wizerunkowych.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/