Walentynki, to czas zakochanych… ale też czas kreatywnego marketingu! Zarówno kobiety jak i mężczyźni w tym okresie poszukują idealnych prezentów bądź usług, które zadowolą ich drugie połówki. My troszkę niczym Kupidyn pragniemy im pomóc, aby 14 lutego spełnili zarówno swoje, jak i swych najbliższych marzenia ! Abyście i wy mogli w tym okresie pełnym miłości zwiększyć sprzedaż w swojej ukochanej firmie przygotowaliśmy dla Was wskazówki, jak tego dokonać!
1. Zróżnicuj swój newsletter – osobno zawrzyj ofertę dla Panów oraz ofertę dla Pań.
2. Pamiętaj aby poprzysiąc, że produkt/usługa zostanie dostarczona na czas! Tego dnia, nie ma gorszego scenariusza, niż brak prezentu!
3. Rywalizacja w komentarzach aby zwiększyć zasięgi?! Jasne! Zachęć swoich odbiorców/klientów/fanów do komentowania Twojego sponsorowanego postu. Najlepiej niech dotyczy tego święta! Może niech odpowiedzą na pytanie „najgorszy/najlepszy prezent walentynkowy to…?”. Zachęć ich oczywiście jakaś nagroda dla najlepszej odpowiedzi. Oni maja świetną zabawę, a Ty mym kosztem świetne zasięgi, które przejmujesz na zysk!
4. Standardowe działania też się sprawdzą – przeceny, promocje, gratisy 🙂 Ach, kto nie lubi gratisów!
5. Nie zapomnij o dniu singla! Jest on 15 lutego! Zaplanuj dla osób bez drugiej połówki podobne działania 🙂 Na pewno nie pożałujesz 😉